Xy 4.0.1 i karta TV [długawe]

Wto, 5 Wrz 2000, 02:23:05 CEST

On Tue, 5 Sep 2000, Marcin L. Mierzejewski wrote:

> W XF86Config musisz dopisać linijkę:
> Load        "v4l"
> i zakomentować:
> #      Option    "omit xfree86-dga"

tak wogóle to możnaby moze dodać moduł w osobny pakiet XFree86-module-v4l
i wpisać go jawnie w zależności dla np. xawtv (?). Z xawtv i tak chyba nie
da sie pracować zdalnie więc i w zasadzie formalnie powinno to takze
wymagać X serwera. W %postun dla Xawtv mogłby byc także skrypt który
próbiwałby korygować konfigurację.