Xy 4.0.1 i karta TV [długawe]

Wto, 5 Wrz 2000, 03:14:47 CEST

On Tue, 5 Sep 2000, Marcin L. Mierzejewski wrote:
[..]

> Właśnie przed momentem sprawdziłem z kumplem i działa!

czyli mogę nie mieć karty tv i mogę to odpalić ale zdalnie ze sprzętu na
na którym jest karta ?

Tak wogóle to spróbowałem to przed chwilą u siebie uruchomić (nie mam
karty tv):

x11: 1280x1024, 16 bit/pixel, 2560 byte/scanline, DGA
can't open /dev/video: Nie ma takiego pliku ani katalogu
waitpid: Brak procesów potomnych
v4l-conf had some trouble, trying to continue anyway
open /dev/video: Nie ma takiego pliku ani katalogu
can't open /dev/video: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Co ma być pod tym /dev/video i czy przypadkiem nie są tu jakieś brakiw
pakiecie dev ?