OFFTOPIC: Proszę o pomoc w postawieniu CVS

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 5 Wrz 2000, 19:16:04 CEST

wtorek 05/09/2000 17:52:22, Michal Kochanowicz:
> Cześć
>
> Usiłuję postawić u siebie CVS z dostępem przez pserver. Zainstalowałem
> pakiety cvs, cvs-pserver. No i nie mam pojęcia jak się teraz do niego
> podłączyć :)
>
> Próbowałem np
> cvs -d :pserver:user w host:/home/cvsroot login
> gdzie "user" to user istniejący w systemie (przy czym przeedytowałem
> /home/cvsroot/CVSROOT/config - mam wrażenie że to nie jest właściwy
> sposób ;) - dodając "SystemAuth=yes"). No i mnie nie wpuszcza. Z tego co
> wyczytałem w info modyfikacji plików konfiguracyjnych powinno dokonywać
> [...]

cvs odpalany jest z usera cvs, więc wpisz do CVSROOT/passwd:
cvs:<hasło>, oraz popraw /etc/sysconfig/rc-inetd/cvs
usuwając ostatni "/" (cvs jest głupi) z:
DAEMONARGS="-f --allow-root=/home/cvsroot/ pserver"
                                         ^
Wszystkich innych użytkowników dopisuj jako aliasy na cvs.
<login>:<hasło>:cvs

Paweł