Pytanie o PAMa.

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 6 Wrz 2000, 13:23:41 CEST

On Mon, 4 Sep 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie ale konfiguracja autentykavji su (/etc/pam.d/su) jest taka, że
> polecenie to moze wykonać tylko ta osoba która jest w grupie wheel.

> Przedewszysktkim pam z PLD jest inaczej skonfigurowany. Tzn. układ plików
> i katalogów jest zgodny z FHS. Poziaga to za sobą np. to, że pam_cracklib
> szuka słowników nie w /usr/dict tylk w /usr/share/dict. O ile nie
> zainstalujesz jednocześnie z pam inaczje skonfigurowanego crackliba i
> words to np. nie bedzie diałąć poprawnie zmiana haseł (bedzie sygnalizować
> błedy).

Da, no nie so wsiem :(((((

Mialem PAM'a (z PLD) 0.71 postawilem na jego miejsce 0.72.3 i nie jestem w
stanie zalogowac sie przy pomocy telneta.

SSH dziala OK.

Jakies sugestie ???

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}