OFFTOPIC: Proszę o pomoc w postawieniu CVS

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Czw, 7 Wrz 2000, 03:34:49 CEST

On Tue, 5 Sep 2000, Paweł A. Gajda wrote:

> wtorek 05/09/2000 17:52:22, Michal Kochanowicz:

> cvs odpalany jest z usera cvs, więc wpisz do CVSROOT/passwd:
> cvs:<hasło>, oraz popraw /etc/sysconfig/rc-inetd/cvs
> usuwając ostatni "/" (cvs jest głupi) z:
> DAEMONARGS="-f --allow-root=/home/cvsroot/ pserver"
>                                          ^
> Wszystkich innych użytkowników dopisuj jako aliasy na cvs.
> <login>:<hasło>:cvs

sciagnolem sobie cvs,cvs-pserver
i jesli USER=cvs to nie daje sie nawet sciagnac CVSROOT
bo zalogowac sie mozna..i to nawet po v6
wywala sie na setgid failed: Operation not permitted (jak USER=cvs)

jakies sugestie co skopalem?

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,

-- Support your government, give Echelon / Carnivore something to parse --
classfield  top-secret government  restricted data information project CIA
KGB GRU DISA  DoD  defense  systems  military  systems spy steal terrorist
Allah Natasha  Gregori destroy destruct attack  democracy will send Russia
bank system compromise international  own  rule the world ATSC RTEM warmod
ATMD force power enforce  sensitive  directorate  TSP NSTD ORD DD2-N AMTAS
STRAP warrior-T presidental  elections  policital foreign embassy takeover