IPv6 i tepsa, dziwna sprawa

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Czw, 7 Wrz 2000, 12:08:56 CEST

On Wed, 6 Sep 2000, Roman Niewiarowski wrote:

> i wcale bym sie nie zdziwil gdyby o to chodzilo, ostatnio tepsa testuje
> rozne ip na swoich modemach np 1.1.1.1 albo 10.0.0.1 ;(
> jesli sie przy takim ip zmieni MTU to znika PMTU i d....

Ale jak to się ma do ipv6? Po wyładowaniu modułu wszystko wróciło
do normy.
Teraz tylko pozostaje pytanie, czy moduł ipv6 zmienił działanie
stosu TCP/IP w jądrze, czy może wplynął na działanie demonów z PLD?
Niestety serwerek jest mocno produkcyjny i nie mogę sobie za bardzo
pozwolić na testy. Jak ktoś ma luźną maszynkę na której może
poeksperymentować, to myślę że warto jakiś teścik zrobić.
Acha, jądra 2.2 też nie mogę założyć, bo nie obsługuje mojego
kontrolera SCSI (Sym  53c1010).

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.