IPv6 i tepsa, dziwna sprawa

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Czw, 7 Wrz 2000, 12:56:23 CEST

On Thu, 7 Sep 2000, Roman Niewiarowski wrote:

> skoro ipv6 idzie w ipv4 to moze sie tak dziac, nie znam sie specjalnie ale
> wydaje mi sie ze PMTU jest konieczne dla ipv6 po ipv4

Dobra, ale nie ustawiałem żadnych tuneli. Po prostu dodałem
insmod ipv6 to rc.modules, potem rebootowałem maszynkę.
W nocy to było. Rano tepsiarnia nie mogła się dobić do poczy i www-a,
wszystkim innym chodziło. Modułu nie dało się rmmod-nąć, więc
wykomentowałem z rc.modules i przewaliłem maszynkę.
Od tej pory wszystko jest OK.
Acha, IPV6_NETWORKING mam na "no".

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.