suck i inn

Robert Kryczało laro w bro.net.eu.org
Czw, 7 Wrz 2000, 20:45:35 CEST

Witam!

 Który release? Masz ipv6? Jak nie to s/AF_INET6/AF_INET/
> /etc/news/inn.conf,
> jeśli tak to w /etc/hosts musisz mieć:
> ::1             ipv6-localhost ipv6-loopback localhost
>
> Janek

Przepraszam, ze nie podałem wersji sucka i inna, zmęczenie. Oto one:

[root w boss news]# rpm -q inn
inn-2.2.3-5
[root w boss news]# rpm -q suck
suck-4.2.4-1

PLD rsyncowałem z task'u

Masz rację, nie mam IPv6 an tym hoscie, wystarczyło adressfamily podmienić
(a wcześniej próbowałem ale na ehhe AF_INET4, zaćmienie jakieś). WIELKIE
DZIĘKI!. Zmyliło mnie to, że w poprzednim inn zostawiłem AF_INET6 i
działało, a w tym juz nie. Shame on me!!

Robert Kryczało