php 4.0.2

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pią, 8 Wrz 2000, 19:39:20 CEST

On Fri, 8 Sep 2000 arek w linuxfan.com wrote:

> dokładnie tak samo jest u  mnie :(
> Tak, jak ktos mi radzil wyrzucilem w apache late na ipv6 - nic jednak
> nie pomoglo.

A mosz może mysl-q do tego php-a?
Ja zauważyłem że nowy mysql dziwnie się zachowuje, efekt właśnie tak,
że apache zdycha.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.