OpenLDAP

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 10 Wrz 2000, 12:51:02 CEST

Zrobiłem openldap-2.0.1. To znaczy pakiet się buduje (przynajmniej u
mnie) i powinien działać.
Z ważniejszych zmian nalezy wymienić:
- Teraz serwer chodzi jako uzytkownik "slapd"
- Usunąłem wszystko co miało związek z pam_ldap/nss_ldap (MigrationTools
  itp.). To nie jedyne zastosowanie LDAP. Wrzucę to potem do innego
  pakietu np. ldapauth-server  i ldapauth-client (wraz z odpowiednimi
  zmianami w /etc/nsswitch.conf i /etc/pam.d)

Jeszcze nie testowałem tego dokładnie. Ale jako test spróbuję postawić
serwer ldap.pld.org.pl i ldap.ipv6.pld.org.pl z adresami e-mail i może
kluczami PGP ekipy PLD (z CVS oczywiście).

Pozdrowienia,
        Jacek