OpenLDAP

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 11 Wrz 2000, 08:47:27 CEST

On Mon, Sep 11, 2000 at 08:19:39AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeszcze jedna rzecz mi wpadła w oko dzisiaj. W OpenLDAP 1.2.x jest
> in.xfingerd:
>
> $ man in.xfingerd
> NAME
>        in.xfingerd - Finger to LDAP/X.500 gateway daemon
>
> Primo: ta binarka powinna dostać xfingerd.ined z definicją serwisu.
> Secundo: chyba dobrze byłoby wogóle odseparować to od reszty w osobnym
> podpakiecie. Nie sprawdzałem jak to jest w 2.x. Wydaje mi się, że tam
> jeszcze były jakieś inne inet serwisy (?). W razie czego powinny one ulec
> separacji także.
Też myślałem nad tym. Są tam różne serwisy, ale tak rzadko używane, że robienie
z nich osobnych pakietów IMHO nie ma zbytnio sensu. Jak ktoś będzie
potrzebował, to wystarczy mu, że ma binarki. Ja nawet nie miałbym części z nich
jak przetestować, nie mając dostępu do "prawdziwego" X.500.

Pozdrowienia,
	Jacek