Upgrade z RH, passwd nie działa

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 11 Wrz 2000, 20:24:07 CEST

On Mon, 11 Sep 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> craclib i words.

Pudło. Upgradnąłem i nadal to samo.
Ciekawie wygląda strace, niby wszystko OK, potam na chwilę staje
a potem "Critical error".
Sprawdziłem ldd, wszystkie liby mam już z PLD.
Ale już działa, zrobiłem przegląd co jeszcze z RH zostało i updatnąłem
albo wywaliłem.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.