nieoficjalie

Marcin L. Mierzejewski kevin w lamer.pl
Wto, 12 Wrz 2000, 19:31:45 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> PHP będziemy wykorzystywać coraz intensywniej choćby do bierzącego
> raportowania róznych wydarzeń zwiażanych z pakeitami.

Świetnie. Proponuje zrobić coś ala freshmeata, tyle że z naszymi pakietami.

> Ja bym to uzależnił od tego czy Andzrej się zgodzi na PHP na hoscie który
> robi za www.pld.org.pl.

Po sprawdzeniu netcraftem hosta www.pld.org.pl dostałem:
www.pld.org.pl is running Apache/1.3.9 (Unix) (Red Hat/Linux) PHP/3.0.9.
Więc chyba nie będzie problemu z php (tylko ta wersja :-) ).

> Jeżeli jemu nie bedzie przeszkadzać to wydaje mi się, ze i innym osobom
> też nie musi to przeszkadać :)

W ostateczności moge zrobić u siebie na serwerze w php, a później za pomocą
wgeta ściągne już w htmlu i takie będe rzucał na www.pld.org.pl.
Ale IMVVHO to nie ma sensu, ponieważ PHP jest taką potęgą jeśli chodzi
o dynamiczne generowanie stron, że nie nic mu nie dorównuje. Np. później
można dorobić liste serwerów na których jest PLD, uaktualnianą przez WWW
i wiele innych rzeczy.

--
Marcin L. Mierzejewski                          "Non tatis est unius opinio"