wątkowy Perl

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 13 Wrz 2000, 17:27:56 CEST

On Tue, Sep 12, 2000 at 11:15:16PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> O ile nie dział to proponuję rozwiazanie kompromisowe.
> Wykomentować patch do ipv6 w apache lub zostawić go ale z dodatkowymi
> makrami które powodowałyby że domyślnie nie było by wsparcia do ipv6 a
> dopiero po --define "with-IPv6 1" przy budowaniu.
Mnie się to nie podoba. Dla mnie np. (czywiście inni pewnie mają inne
zdanie) obsługa IPv6 w apachu jest prawie tak samo potrzebna jak obsługa
http :-). Ale na pewno bardziej niż mod_perl (inna sprawa, że mod_ssl by
się przydał, narazie stunnel starcza).
IMHO trzeba się postarać naprawić mod_perl i mod_ssl, a nie psuć apacha.

Pozdrowienia,
        Jacek