Katalogi fontów w GhostScript

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Śro, 13 Wrz 2000, 23:58:23 CEST

Witam!!!

Podczas moich wielodniowych zmagań z drukarką i GhostScript'em doszedłem
do wniosku, że pakiety GS'a (a dokładnie te dwa z czcionkami) mają wpisaną
niepoprawną ścieżkę do fontów, jest tam /usr/share/fonts/type1 a nie
/usr/share/fonts/Type1 co powoduje, że GS dziwnie się zachowuje. Już sama
instalacja podstawowych czcionek GS'a ostrzega, że brakuje fontów Times
bez których drukowanie nie będzie działać. Prowizorycznie skopiowałem
obydwa katalogi na siebie, zapuściłem type1inst w obydwu (w zasadzie
identycznych katalogach) i wszystko zaczęło działać jak należy.
Czy można prosić o poprawienie tego, czy też może ja coś naknociłem i nie
potrafię się przestawić na właściwy tor myślenia.

                                          Pozdrawiam
                                             Artur