Katalogi fontów w GhostScript

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Czw, 14 Wrz 2000, 00:26:51 CEST

On Wed, Sep 13, 2000 at 11:58:23PM +0200, Artur Flinta wrote:
: Witam!!!
:
: Podczas moich wielodniowych zmagań z drukarką i GhostScript'em doszedłem
: do wniosku, że pakiety GS'a (a dokładnie te dwa z czcionkami) mają wpisaną
: niepoprawną ścieżkę do fontów, jest tam /usr/share/fonts/type1 a nie
: /usr/share/fonts/Type1 co powoduje, że GS dziwnie się zachowuje. Już sama
: instalacja podstawowych czcionek GS'a ostrzega, że brakuje fontów Times
: bez których drukowanie nie będzie działać. Prowizorycznie skopiowałem
: obydwa katalogi na siebie, zapuściłem type1inst w obydwu (w zasadzie
Ja zrobiłem tymczasowo linka ... :)

: identycznych katalogach) i wszystko zaczęło działać jak należy.
: Czy można prosić o poprawienie tego, czy też może ja coś naknociłem i nie
: potrafię się przestawić na właściwy tor myślenia.

Zgadza się, jest mały bałagan.
Jakiś czas temu stanęło na tym że ma być katalog type1,
zgodnie z tym co jest w PLD-doc/font-style.txt
Więc zgodnie z tym poprzerabiałem gs i czcionki, ale
po pierwsze, niekoniecznie na ftpie są już te pakiety
po przeróbce, po drugie jeszcze wiele innych pakietów używa Type1
i trzeba by je poprzerabiać (ale to już sprawa, nie związana z gs)

Pozdrawiam,
Rafał

:
:                                           Pozdrawiam
:                                              Artur
:
: --
: Zawsze kiedy jest problem, jest jakieś rozwiązanie;
:  zatem jeśli nie ma rozwiązania, nie ma problemu.
:
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)