Marudzenia ciąg dalszy :)

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Czw, 14 Wrz 2000, 07:44:59 CEST

[środa, 13 wrzesień 2000], Michal Margula napisał(a):

> W kwestiach dalszego marudzenia: czy ktoś używa bluefish? Wpisywane znaki
> pojawiają sie mniej/więcej z jednosekundowym opóźnieniem... Jakieś pomysły
> ewnetualnie propozycje ładnego edytora HTML, bo chyba nie mamy do emacsa
> żadnych dodatków htmloedycyjnych :)
wylacz kolorowanie skladni (u mnie przy pliku majacych kilkadziesiat
linii - przewijal do poczatku i od poczatku kolorowach (i tak przy
kazdej literce).
--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.