kompilacja galeona

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Pią, 15 Wrz 2000, 12:17:52 CEST

ftp://download.sourceforge.net/pub/sourceforge/galeon/galeon-0.74a.tar.gz

Próbuje przekompilować galeona z naszą mozillą (na ftp chyba jeszcze jej
nie ma - release 3). Kompilować się kompiluje, ale ma problemy
z linkowaniem:

mozilla.o(.rodata+0x3f4): undefined reference to `nsAutoString type_info node'
mozilla.o(.rodata+0x42c): undefined reference to `nsString type_info node'
mozilla.o(.rodata+0x4d0): undefined reference to `nsCAutoString type_info node'
mozilla.o(.rodata+0x4f0): undefined reference to `nsCString type_info node'

i nie mogę dojść czego mu brakuje. Mógłby ktoś spróbować czy ma
takie same objawy?

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>