useradd: warning: CREATE_HOME not supported

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 16 Wrz 2000, 16:30:14 CEST

On Fri, Sep 15, 2000 at 07:50:37PM +0200, Mirek Nowakowski wrote:
> Ave!
>
> To już było poruszane i wydaje mi się, że znalazłem obejście. Wystarczy
> dodać opcję
>
> -m -k " "
>
> Konieczna spacja w cudzysłowie. Np. w bind.spec wyglądało by to:
>
> %{_sbindir}/useradd -u 58 -g 58 -d /dev/null -s /bin/false -c "BIND user" -m -k " " named
>
> Oczywiście do dodanie we wszystkich spec-ach tworzących konta na użytek
> demonów.

A nie wystarczy wywalić CREATE_HOME z /etc/login.defs?????
To byłby, w przeciwieństwie do tego co proponujesz, cywilizowany sposób.

Bo co za sens ma zmienianie skryptów, aby się jakiś program nie pluł że
jakaś opcja nie jest supportowana, gdy wystarczy wyrzucić tą opcję.

Pozdrowienia,
        Jacek