(ed)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Nie, 17 Wrz 2000, 12:55:51 CEST

[niedziela, 17 wrzesień 2000], Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Jesli nie ma zadnych ale to prosze sie do tego przyzwyczaic
> i tworzac nowe zasoby (www) czy ustawiajac topic na #pld
> nalezy zapominac od ,,ed''.

Popieram. Dodatkowo jeżeli chodzi o zmianę nastawienia, chciałbym wcisnąć
swoje dwa grosze :). Czasem jak zabieramy się za coś nowego / coś zmieniamy,
to pada hasło co do zgodności z RedHatem itd. Myślę, że PLD już powinniśmy
potraktować jako całkowicie osobą dystrybucję i olać jakieś zgodności, które
mogą (ale nie muszą :>) ograniczać w jakiś sposób tworzenie pakietów :)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer