(ed)

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 17 Wrz 2000, 17:38:24 CEST

On Sun, Sep 17, 2000 at 09:48:05AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Widze, ze nadal masa osob traktuje skrot PLD jako
> Polish_(ed)_ Linux Distribution. Jeszcze raz przypomne
> ze mamy w PLD duzo nowosci i rozwiazan niespotykanych
> w innych dystrybucjach w zwiazku z czym PLD nie jest
> juz tylko spolszczona dystrybucja i w pelni zasluguje
> na nazwe Polish Linux Distribution (bez tego ed).

Przecież (ja tak to rozumiałem) to "ed" oznaczało, że nie jest to tylko
polska dystrybucja, ale "wypolerowana" więc bardziej zadbana niż jakieś
tam RH, czy mandrake. I w tym znaczeniu coraz bardziej na to miano
zasługuje.
Samo "Polish" może sugerować, że to dystrybucja tylko dla Polaków, a tak
przecież nie jest. W każdym razie, dla mnie to naj mniej istotna sprawa
w dystrybucji.

Pozdrowienia,
        Jacek