(ed)

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Nie, 17 Wrz 2000, 18:35:50 CEST

On Sun, 17 Sep 2000, Michal Margula wrote:

> Popieram. Dodatkowo jeżeli chodzi o zmianę nastawienia, chciałbym wcisnąć
> swoje dwa grosze :). Czasem jak zabieramy się za coś nowego / coś zmieniamy,
> to pada hasło co do zgodności z RedHatem itd. Myślę, że PLD już powinniśmy
> potraktować jako całkowicie osobą dystrybucję i olać jakieś zgodności, które
> mogą (ale nie muszą :>) ograniczać w jakiś sposób tworzenie pakietów :)

Już w tej chwili PLD jest na tyle ogległe od RH, że w zasadzie
nie da się prawie nic tak po prostu przenieść. Co prawda portowałem
rpm-y PLD na RH (i odwrotnie), ale trzeba trochę w specach pozmieniać
żeby to działało.
Jak dla mnie problem "zgodności" nie istnieje, byle PLD nadal trzymało
się konsekwentnie przyjętych zasad, np połozenia plików czy uprawnień.
I tak większość pakietów kompiluję u siebie, więc zgodność na poziomie
"binarek" z RH nie jest potrzebna.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.