(ed)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Nie, 17 Wrz 2000, 19:43:01 CEST

On Sun, 17 Sep 2000, Blizbor wrote:

> Michale, co sadzisz o podkresleniu roznicy przez zmiane rozszerzenia rpm
> na prpm ? To chyba wystarczajaco zaakcentuje odrebnosc dystrybucji.

Brzydko sie ze mnie nabijacie :P. Nie chodzilo mi o podkreslanie
odrebnosci, a olanie userow redhata. Slowem - trafia sie nam sytuacja
(teoretyczna), ze mamy dodac do czegos tam jakis feature. I nagle sie
okazuje, ze to spwooduje niezgodnosc z pakietami jakiegos redhata. Co
wtedy? Uzywam feature i ignorujemy potencjalne klopoty kompatybilnosci.

Wyrazilem sie wystarczajaco jasno i z sensem? :PPPPPPPPP

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN: 12267440,
uznam.top.pl/~alchemyx, PL section of Linux Counter maintainer