(ed)

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Pon, 18 Wrz 2000, 12:31:49 CEST

On nie, wrz 17, 2000 at 07:43:01 +0200, Michal Margula wrote:
> Brzydko sie ze mnie nabijacie :P. Nie chodzilo mi o podkreslanie
> odrebnosci, a olanie userow redhata. Slowem - trafia sie nam sytuacja
> (teoretyczna), ze mamy dodac do czegos tam jakis feature. I nagle sie
> okazuje, ze to spwooduje niezgodnosc z pakietami jakiegos redhata. Co
> wtedy? Uzywam feature i ignorujemy potencjalne klopoty kompatybilnosci.
>
> Wyrazilem sie wystarczajaco jasno i z sensem? :PPPPPPPPP

tak - bardzo jasno. chcesz spokojnie krasc z redhata
a nic w zamian nie dawac.

prosze panstwa - do roboty, zamiast tworzyc tematy zastepcze.
dlaczego screena jeszcze nie ma na eftepie?
ile minelo juz dni od ogloszen o exploitach?

--
serek ----------> http://metalab.unc.edu/ser/
popieraj całkowitą wolność słowa w internecie