kernel 2.2.17-2

Śro, 20 Wrz 2000, 06:14:16 CEST

Właśnie puściłem do przebudowania na i586 i i686 także w /test z
rana zapewne bedą dostępne binarne pakiety. Na i386 jeszcze nie mam
pewności czy wszystko się poprawnie buduje więc jeszcze nie puściłem na
builder.

Prosiłbym o ostrożne testowanie ponieważ nawet sam tego nie testowałem na
żadnej maszynce. Kernel mieliśmy troche zapyziały i nie był on na bieżąco
aktualizowany. Także konfiguracja nieco się pozmieniała i ta wersja nie
koniecznie musi być tak dobra jak poprzednie binarne kernele.

Prosiłbym o sygnały, że to działa o ile ktoś się zdecyduje na próby (w
przypadkach negatywnych wyników także prośba o sygnały). I jeszcze raz ..
ostrożnie ale raczje śmiało (teoretycznie nie powinno tam być nic
zaskakującego co do jakis wpadek). Tak czy inaczej ta wersja na pewno nie
powinna być jeszcze próbowana od razu na hostach produkcyjnych.

Zaraz po uzyskaniu w dobrze działającego kernela dobrze by było nie
zasypywać ggruszek w popiele i wartoby mieć choćby w branchu to co jest
już 18pre tak coby na bieżąco uzupełniać jakieś nowinki i żeby sama
konserwacja kernela nie była tak mocno niepłynna jak to ma właśnie miało
miejsce.

Tak czy inaczej 2.2.17-2 jest jeszcze niekompletne bo brak konfiguracji do
sparc* (na sparc64 mam kłopoty z ipsec albo crypto - nie pamietam już do
czego należało libdes .. cbyba crypto) i axp.

Dobra. W kimono trza ..