egcs vs gcc

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 20 Wrz 2000, 10:42:13 CEST

On Tue, 19 Sep 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Tue, 19 Sep 2000, Pawel Krawczyk wrote:
> [..]
>
> A i jeszcze apropo SG. Teraz to tak jak Ci pisałem na ircu to teraz
> możnaby to zrealizować juz nie na branchu w cvs co bezpośednio w
> pojedynczym specu dajac możliwość włączania dodatkowych możliwości poprzez
> --define przy budowaniu pakietu.
Tomek, a nie daloby sie czegos zrobic w makrach rpm'a, zeby specow nie
przerabiac zbytnio? Tak by --define compiler=[gcc,egcs,gcc-SG] podmienialo
kompilator na wlasciwy. Przy czym jesli --define nie ma to jest gcc, lub
kompilator wpisany w specu jako domyslny (%default_compler gcc)

M.

PS. Przyjrzalby sie ktos wspolpracy rlinetd<>tcpd...

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-