kernel 2.2.17-2

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Śro, 20 Wrz 2000, 13:11:32 CEST

dnia Wed, Sep 20, 2000 at 12:50:08PM +0200, Serek/GNU napisal(a):

> jesli zrobimy go wedlug naszych upodoban czemu mamy go nie uzywac?

a po co mi NFS na maszynie na ktorej go nie uzywam to samo tyczy sie
wszystkich innych latek, nie wiem ile w tym jest z prawdy ale ponac 2.2.XX
sie strasznie sypia po zalozeniu patcha IDE i korzystaniu z softwarowego RAID.

newrom
--
                              Roman Niewiarowski