kernel 2.2.17-2

Jarek Druzd raven w ae.pl
Śro, 20 Wrz 2000, 16:40:37 CEST

On Wed, 20 Sep 2000, Roman Niewiarowski wrote:

>a po co mi NFS na maszynie na ktorej go nie uzywam to samo tyczy sie
>wszystkich innych latek, nie wiem ile w tym jest z prawdy ale ponac 2.2.XX
>sie strasznie sypia po zalozeniu patcha IDE i korzystaniu z softwarowego RAID.

Jakos u mnie sie nie sypia, mam 3 dyski zrobione w jeden /dev/md0 (RAID
patch), calosci chodzi pod HPT366 (dzieki IDE patch), aktualny kernel
2.2.16, uptime okolo 70 dni, wczesniej mialem jakies 140. Z maszynka
jest 0 problemow. Moze jakis konkretny przyklad "strasznego sypania sie"
przedstawisz ?

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: [raven w ae.pl] <*> [raven w hip-hop.pl]