kernel 2.2.17-2

Czw, 21 Wrz 2000, 22:40:24 CEST

On Thu, 21 Sep 2000, Stacho Pal wrote:

> From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>

> ------------------------------------
> Witam!
> Wlasnie zbudowalem sobie pakiet na i386. Byl jeden maly ''bug''
> w specu, ktory powodowal ze wylatywal z bledem.
> W linii 486 kernel.spec jest cos takiego:
>
> install $RPM_SOURCE_DIR/kernel-%{_target_cpu}-smp.config .config
>
> jako ze niema pliku kernel-i386-smp.config to byl blad.
> Dodalem powyzej tej linii: %ifnoarch: i386 ponizej %endif
> i pakiet sie zbudowal, zainstalowal i qpa. :(((

To już poprawiłem chyba dwa dni temu.

> Mianowicie system (experymentalnie) mam caly zainstalowany
> na  reiserfs i sie nie chce podmontowac:
> VFS: Cannot open root device 03:02
> Kernel panic.......
>
> Czyli jakby nie mial pojecia o reiserfs!!
> Podczas kompilacji kernel jest paczowany na reiserfs
> i ma obsluge wkompilowana na stale. :(((

Jeżeli już to przez niedopatrzenie to wyciołem (w razie czrog
przepraszam). Zerknij do odpowiedniego kernel-*.config czy jest to
włączone. Do kernela będę miał jeszcze jedna poprawkę na %install. Na i586
i i686 już mi się zbudowało poprawnie i tylko czekam aż na i386 sie
zbuduje.