Problen z SLRN-em

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Czw, 21 Wrz 2000, 23:47:05 CEST

Ostatnio slrn gubił mi przeczytane posty, wczoraj upgradnąłem
do najnowszego jaki był na ftp (src + rekompilacja), no i teraz
przynajmniej wiem co jest grane.
Przy wychodeniu z programu dostaje takie coś:

Unable to open file /hom^Bż^Z@^TC^[@ for writing.
Write to newsrc file failed.  Quit anyway? Yes, [N]o

Ktoś może wie co to jest, bo staje się to trochę upierdliwe.
Dodam, że dzieje się tak, jak slrn-a mam otwrtego dość długo
(kilka godzin), jak poczytam parę minut i wyjdę, to jest OK.
Trochę podobny probmel miałem też z pine, nagle stwoerdził
że jeden z folderów jest corrupted.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.