kernel 2.2.17-2

Pią, 22 Wrz 2000, 15:21:26 CEST

On Fri, 22 Sep 2000, Stacho Pal wrote:

> From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>

> ----------------------------
> Witam!
> Tu niestety problem jest powazniejszy. Moj kernel z rpm-a tak ma,
> kernel z pld /test/i686 tak ma i osobiscie skompilowany z kernel-source*
> tez tak ma, czyli nie potrafi podmontowac filesystemu / z reiserfs.
> 2.2.16-7 montuje bez zajakniecia.

[kloczek w cenzor SOURCES]$ grep REISERFS kernel-i*.config
kernel-i386-BOOT.config:CONFIG_REISERFS_FS=m
kernel-i386-BOOT.config:# CONFIG_REISERFS_CHECK is not set
kernel-i386.config:CONFIG_REISERFS_FS=y
kernel-i386.config:# CONFIG_REISERFS_CHECK is not set
kernel-i586.config:CONFIG_REISERFS_FS=y
kernel-i586.config:# CONFIG_REISERFS_CHECK is not set
kernel-i586-smp.config:CONFIG_REISERFS_FS=y
kernel-i586-smp.config:# CONFIG_REISERFS_CHECK is not set
kernel-i686.config:CONFIG_REISERFS_FS=y
kernel-i686.config:# CONFIG_REISERFS_CHECK is not set
kernel-i686-smp.config:CONFIG_REISERFS_FS=y
kernel-i686-smp.config:# CONFIG_REISERFS_CHECK is not set

Jak widać jest t owkompilowane choć IMHO to powinniśmy przejść na moduły w
przypadku reiserfs.

Tak wogóle to jeżeli do modprobe dorobićby odpowiednie aliasy i startować
z initrd to zapewne dałoby się startować z initrd w którym miałoby się
w modułach nawet ext2. Przy istenieniu reser i ext2 w modułach i
prefrewaniu startowania z initrd dawałoby sie tego używać bez konieczności
rekompilowanai kernela czy to w przypadku pracy wyłącznie z ext2 czy
reiser.
W nocy wygenerowały sie do /test nowe kernele i dzisiaj zamierzam porobić
troche prób z tymi binarkami. Zobacz moze te nowe pakiety już działają jak
należy.