Prośba o przebudowanie SDL z XF4.0.1

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 25 Wrz 2000, 13:55:36 CEST

On Fri, Sep 22, 2000 at 09:56:41PM +0200, Michal Margula wrote:

> A propos - ktoś probował ugyźć avifile plugin do xmps? Mi to nie chce
> chodzić w ogóle... to znaczy nie generuje w ogóle obrazu... Nie oszukujmy
> się - xmps w ogóle nie generuje mi obrazu :).
>
> W ogóle przy plaympeg z xmpsa nie jest możliwe oglądanie zbytnio filmów na
> P133 - a w windzie to chodzą idealnie :<

Mi dziala aviplugin, ale nie z PLD, tam sie nie da przekompilowac
wogole. Sciagnolem sobie i przekompilowalem to dziala.

Tiwek

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                   KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                  Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'