ficzer or no_ficzer (RFC)

Pon, 25 Wrz 2000, 16:57:47 CEST

Chodzi o to, że mamy już troche speców z warunkowym robieniem podpakietów
bąć nie. Zaczyna sie troche to rozrastać i chodzi w tym wypadku o
standaryzzacje nazw zmiennych używanych do warunkowego robienia
podpakietów czy pakietów z konkretnymi cechami bąć ich brakiem.

.. no i chodzi o to żeby to robić tak jak to przed chwilą zrobił
Sebastaian w php, a jak także proponował Artur. Czyli że zmienne te dobrze
żeby się nazywały:

<ficzer> lib no_<ficzer>.

Sam powprowadzałem troche takich zmian które są niezgodne z powyższym ale
od tego momentu modufikacje niezgodne z powyższym dobrze by były uznawane
jako do poprawienia.

Wydaje mi sie także, że dopuszczalnym powinno być też komentowanie
możliwych do użycia zmiennych przed pierwszym Summary.