ficzer or no_ficzer (RFC)

Pon, 25 Wrz 2000, 17:47:37 CEST

On Mon, 25 Sep 2000, wrobell wrote:

> ale we wszystkich programach (vi, mutt) uzywa sie ficzer lub noficzer,
> wiesz siła przyzwyczajenia... no chyba, że istnieją dwie szkoły

Tak czy inaczej wygląda na to, że obecne robienie speców z warunkowym
budowaniem róznych rzeczy to dopiero początek właściwej fali tego typu
modyfikacji i po pierwszych doświadczenaich ajkei juz mamy z tego typu
rzeczami właśnie tera jest właściwa chwila na to żeby zgrać początkowe
wariacje na temat różnych wariantów oznaczania tego typu rzeczy.

Tak wogóle co do mutta to zdaje się jest nowszy. Wogóle czy warto ruszać
1.3.x ? Mnie osobiści akurat mutt za bvardzo nie pociaga ale sie tak pytam
;-)