udałł ..

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Śro, 27 Wrz 2000, 11:02:37 CEST

Witam!

On Wed, 27 Sep 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> spróbuj:
>
> insmod <module> -o hda=2103,255,63

Wpisałem coś takiego do linuxrc:

#!/bin/sh
echo "Ladowanie modulu ide-mod"
insmod /lib/ide-mod.o -o hda=2103,255,63
echo "Ladowanie modulu ide-probe-mod"
insmod /lib/ide-probe-mod.o
echo "Ladowanie modulu ide-disk"
insmod /lib/ide-disk.o
echo "Ladowanie modulu ext2"
insmod /lib/ext2.o

zresztą parametru hda próbowałem dla ide-probe-mod, ide-disk ale
bezskutecznie. Co robić? Nasuwa mi się rozwiązanie typu: zmniejszyć
partycję OS/2 a przed nią wsadzić kilkumegową partycję boot dla
linuksa. Ale to jest tylko prowizorka :(

                                         Pozdrawiam
                                            Artur