udałł .. [lilo]

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 27 Wrz 2000, 11:15:47 CEST

On Wed, Sep 27, 2000 at 10:59:40AM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:

> Mam wlasnie podobny problem :(
> dysk 20GB, 7GB na dos+win, reszta to Linux
> i choc poczatek jakies 50-70MB lezy ponizej 1024 cylindra,
> to nie potrafie zmusic instalatora aby wstawil w tym miejscu kernel. :(
>
> I tu jest pytanie, czy nowe LILO sobie poradzi z tym fantem ?
> Bo grub'a nie udalo mi sie "oswoic" :(

mi sie losowo udaje zmusic do tego lilo. Nie wiem od czego to zalezy.
Napewno musi byc lba32 w lilo.conf. Nie mozesz jako drugiej zrobic.
Zrobic /boot ?

Tiwek

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                   KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                  Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'