udałł .. [lilo]

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 27 Wrz 2000, 11:41:58 CEST

On Wed, 27 Sep 2000, Tomasz Witek wrote:

[...]
> mi sie losowo udaje zmusic do tego lilo. Nie wiem od czego to zalezy.
> Napewno musi byc lba32 w lilo.conf. Nie mozesz jako drugiej zrobic.
> Zrobic /boot ?

moge,
i tak jest teraz zrobione, ale efektem tego jest to, ze L jest na partycji
extended :(
hda1 - dos
hda2 - win
hda3 - /boot
hda5 - /
hda6 - swap

gdyby udalo mi sie rozwiazac ten problem moglbym "przekonstruowac" caly
dysk :)

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}