Obraz ISO

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Czw, 28 Wrz 2000, 12:53:39 CEST

On czw, wrz 28, 2000 at 12:39:07 +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> Witam,
>
> mam pytanie, czy daloby sie jakos zautomatyzowac tworzenie obrazow iso ??
> np. Tomek pisal o nowym rpmie, a wiec waznym pakiecie.
> Kiedy bedzie obraz ios juz z nowym rpmem [binarka i pakiety]?

sebastian opracowal juz codzienny system tworzenia nowych obrazow
iso, teraz mamy tylko klopoty z odpowiednia synchronizacja
obrazow na serwerze ftp.pld.org.pl. mysle, ze wystarczy kilka dni,
aby klopoty zlikwidowac; dla wyjasnienia powiem tylko,
ze problemy sprawia duza porcja danych, obrazy zajmuja
ok. 4*650M, zatem zabawa jest nieco mozolna i mocno
obciaza siec/dyski/procesory.

--
serek ----------> http://metalab.unc.edu/ser/
popieraj całkowitą wolność słowa w internecie