util-linux.spec

Pią, 29 Wrz 2000, 00:02:09 CEST

On Thu, 28 Sep 2000, wrobell wrote:
[..]
> Nie, nie Twoja. %debug wprowadziłeś z wersją 1.75, a ja miałem
> ten problem z wersją 1.74. Teraz usunąłem apostrofy z linii 315
> i też się sypie.

No jednak bym sie spierał :)
[kloczek w cenzor SPECS]$ cvs log -r HEAD util-linux.spec
cvs server: nothing known about HEAD

RCS file: /cvsroot/SPECS/util-linux.spec,v
Working file: util-linux.spec
head: 1.77
branch:
locks: strict
access list:
symbolic names:
[..]
	STABLE: 1.77
[..]
keyword substitution: kv
total revisions: 78;	selected revisions: 1
revision 1.77
date: 2000/09/28 17:18:39;  author: kloczek;  state: Exp;  lines: +5 -2
- typo.

I to już przeszło to juz przez buildery. Co prawda przeszło prawidłowo
tylko przez 686 ale to z powodu tego że tylko na 686 w tej chwili są
połatane źródła kernela 2.2.17 (chodzi o nowe łaty na cryptofs).
Prawdopodobnie po uzupełnieniu tego braku (właśnie po sychronizacji
konfiguracji 686 -> {386,586} i instalacji nowego kernel-headers na
builderach przejdzie i tam :)

Sprawdź czy masz na pewno o