Solid POP3 0.16d

Jerzy Balamut jurekb w dione.ids.pl
Pią, 29 Wrz 2000, 12:24:48 CEST

Pod adresem:
ftp://dione.ids.pl/pub/solidpop3d/pre/solid-pop3d-0.16d.tar.gz
znajduje się już prawdopodobnie ostatnia wersja "pre" SolidPOPa.
Następną wersją będzie już 0.16. Od momentu pojawienia się wersji
0.16c wyszło na jaw parę błędów. Zostały one już poprawione, a 0.16d
jak na razie nie sprawia problemów. Przynajmniej nic mi na ten temat
nie wiadomo. W związku z tym chciałbym prosić wszystkich o dosyć
mocne testowanie tej wersji. Chodzi mi tu zwłaszcza o wszystkie nowości
typu domain-per-uid, preauth mapping, a najbardziej o tzw. hashed spools.
I jeszcze jakby ktoś postarał się zmusić Sendmaila, ZMailera oraz inne
niewymienione w dokumentacji (README) MTA do współpracy z CRLFmaildirem
i dał mi znać, jak to zrobił.

PS. Tomaszu Kłoczko. Tak, wiem, że znowu nie ta numeracja wersji :)

--
* Jerzy Bałamut, Rzeszów
* e-mail: jurekb w dione.ids.pl