gdbm, czy db3

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 30 Wrz 2000, 14:11:36 CEST

No właśnie.
Np. dla OpenLDAP zalecany jest Berkley-DB. Co prawda standardowo nie
znajduje naszego db3, ale na pewno można go do tego zmusić.
Problem w tym, że i tak będzie zlibkowany z gdbm, bo cyrus-sals używa
gdbm. IMHO dobrze by było, żeby SASL i właściwie wszystko w PLD uzywało
db3. Wiem, że będą problemy z przejściem na nowe bazy, ale chyba każdy
programik ma coś w rodzaju "dump" i "restore" (w OpenLDAP to nie
problem).
No to co, przerabiamy Cyrus-SASL i OpenLDAP na db3? A może linkować
OpenLDAP z dwoma DBM? No chyba, że mam se po prostu dać spokój.

Pozdrowienia,
        Jacek.