TMP i TMPDIR powodują problemy...

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 5 Wrz 2000, 20:22:19 CEST

wtorek 05/09/2000 19:45:09, Michal Kochanowicz:
> Cześć
>
> Już ktoś o tym pisał w odniesieniu _chyba_ do samby. Otóż obecność
> zmiennych TMP i TMPDIR (dla roota ustawionych na /root/tmp) powoduje
> problemy w przypadku cvs pservera uruchamianego z rlinetd. Zwyczajnie
> wszelkie próby odwołania do niego kończą się komunikatem o tym, że nie
> może utworzyć katalogu domowego. Zgaduję, że cvs działający jako cvs.cvs
> próbuje ten katalog tworzyć w /root/tmp.

U mnie działa (pod inetd). Uruchamiasz cvs z opcją "-f"? To może być
sprawa ustawionej $HOME, wtedy trzeba do rc-inetd dorzucić unset HOME
(niczemu to chyba niepotrzebne?). Tak w ogóle to nie zgaduj, tylko
zobacz co się dzieje:

$ strace -f inetd -d

Paweł

polish  linux  distribution