Pytanie o PAMa.

Śro, 6 Wrz 2000, 15:35:00 CEST

On Wed, 6 Sep 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
[..]
> Da, no nie so wsiem :(((((
>
> Mialem PAM'a (z PLD) 0.71 postawilem na jego miejsce 0.72.3 i nie jestem w
> stanie zalogowac sie przy pomocy telneta.

Co do powyższego to może być jedna z dwuch przyczy:

- w /etc/pam.d/login masz stary plik jeszcze z RH, a nowy jest w
  /etc/pam.d/login.rpmnew (wystarczy "mv -f /etc/pam.d/login.rpmnew
  /etc/pam.d/login"),
- telnetd w wersji 0.16 zdaje się, że nei miał wprost wpisanej zależności
  od logina (in.telnetd wywołuje /bin/login) - w takiej sytuacji wystarczy
  doinstalować pakiet login (nowy telnet 0.17 który dzisiaj poszeszedł
  przez buildery i który juz leży na ftp ma to poprawione).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/