A jednak sa problemy z rpm 3.0.5

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 7 Wrz 2000, 15:05:15 CEST

On Thu, 7 Sep 2000, wrobell wrote:

> Sprobuj zainstalowac poprzez:
>
>  cd /
>  rpm2cpio /path/bzip2 | cpio -i
>
> a pozniej jak wszystko bedzie gralo, to rpm -Ui bzip2-1.*
>
>  Chociaz szerze mowiac niepamietam opcji dla cpio i nie dam sobie
> glowy uciac, czy to zadziala.
>
>   wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>

Problem wg mnie polega na tym, ze blad ochrony pamieci jest wtedy, kiedy
rpm musi dokonac jakiej operacji na bazie pakietow. Nie na systemie
plikow. Nie wiem, dlaczego tak jest. Zastapilem nowego rpm-a starym - to
samo. Moze blad glibca?

Pozdrawiam,

Romek

--