php 4.0.2

Arek arek w linuxfan.com
Pią, 8 Wrz 2000, 23:31:29 CEST

On Fri, 8 Sep 2000 23:01:15 +0200, you wrote:

>no to moze warto podbic revision apacha bo upgrade bez kombinacji bedzie
>niemozliwy.
tak bo bez --force nie da rady

>tego nie uzywam.. narazie ;)
nadal nie chce, ale to chyba cos z certyfikatem nie tak - chwilo sobie
odpusze

Za to chcialem zbudowac sobie samemu php  - nie idzie mi:

checking whether to include GNU gettext support... yes, shared
checking for bindtextdomain in -lintl... no
checking for bindtextdomain in -lc... no
configure: error: Unable to find required gettext library

Oczywiscie
[apatyk w mail SPECS]$ rpm -qa | grep gettext
gettext-0.10.35-19
gettext-devel-0.10.35-19

Czego mi wiec barkuje ?

Arek