OpenLDAP

Nie, 10 Wrz 2000, 21:25:39 CEST

On Sun, 10 Sep 2000, Bartosz Waszak wrote:
[..]

> Ja przebuildowałem sobie go - problemy są postfix, gq, nss_ldap.  php,
> pam_ldap sie przebuildowały

Znaczy co ? nie kompiluje się powyższe bo są zmiany w API ?

Jeżeli tak to z przejściem trzeba będzie poczekać do skompletowania
wszystkich zmian do aplikacji jakie wykorzystują OpenLDAP. W między czasie
radziłbym ewentualne przymiarki do zmian potrzebnych dla OpenLDAP 2.x
robić na branchu OpenLDAP_2_x (albo jakoś tak) w poszczególnych pakietach.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/