nieoficjalie

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Śro, 13 Wrz 2000, 00:00:33 CEST

On Tue, Sep 12, 2000 at 11:52:24PM +0200, Roman Niewiarowski wrote:

> tak, jakosc polaczen. Szybkosc takiej strony bedzie slaba do zenujaco
> niskiej w porywach, w momencie zanikow routingu z krakowa do reszty swiata
> strona bedzie pusta albo naladowana bledami...
> niestety tluke tylko na polpaku wiec problem dosc duzy :(
> Jednym slowem php tak, baza nie :>

Zdalna baza nie ma istotnie sensu, ale jesli bedzie taka potrzeba
to mozna ja przeciez mirrorowac przy pomocy rsync. Co najwyzej na
mirrorach bedzie nieco starsza wersja. Nawiasem mowiac, Linuxnews
czasami sie tak wlecze wlasnie dlatego, ze laduje na biezaco artykuly
z newsow, tylko po to zeby wyswietlic gdzies na boku liste ostatnich :)
Inna sprawa ze wszystkiego do bazy ladowac nie ma sensu...

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/