Upgrade z RH, passwd nie działa

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Śro, 13 Wrz 2000, 18:03:49 CEST

On Tue, 12 Sep 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Mon, 11 Sep 2000, Konrad Stepien wrote:
> [..]

> To co było nie tak ?
>
> kloczek

A wiesz, że w końcu nie wiem. Zrobiłem przegląd co zostało z RH
i upgradowałem po kolei. Gdzieś w połowie (tak koło literki "g")
sprawdziłem i było już OK. Ale jak już zacząłem to i dokończyłem.

ZTCP to upgradowałem cracklib-a ale zapomniełem o -dicts.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/