Re: wątkowy Perl

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 13 Wrz 2000, 20:08:54 CEST

[środa, 13 wrzesień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Dobra. Kto jest zainteresowany mod_perl i mod_ssl ?
> ustalić trzeba co jest do posprawdzania i/lub kto już co posrawdzal lub
> wie o tym co jest lub konkretnie nie jest przyczyną błędów.
> To powinno być bazą do tego żeby spróbować w grupie zainteresowanych
> porozdielać róne kawałki do wykonanai/sprawdzenai na możliwie większe
> grono osób niż jedna.

Jak wspominałem na IRCu, mi nie chodzi mod_ssl. Nie wiem czy to moja wina...
czy mod_ssl. Otóż, jeśli dorzucę partię konfiga dla SSL, to apache przestaje
słuchać na 80 i nasłuchuje tylko na porcie SSL. Tam poprawnie wszystko
obsługuje. Natomiast, jak dorzucę Listen 80 obok Listen 443, to zaraz
krzyczy mi w logach, że przeglądarka WWW chciała dostępu do SSL używając
HTMLa. Czyli nie da się posadzić apache z czystym HTTP, bez SSL.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer