koncert krwi dla honorowych dawców rzyczeń ..

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 15 Wrz 2000, 17:48:13 CEST

On Thu, Sep 14, 2000 at 02:26:26PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> .. czyli o ile jakieś pakiety były pomijane przy weryfikowaniu i
> puszczeniu na buildery to prosiłbym o wytypowanie listy takich którym
> wartoby podbić nieco priorytet przy szeregowaniu w kolejce.

Mnie ostatnio brakło na FTP mrouted. A IMHO jest OK.
Poza tym, można już próbować kompilować *ldap*.
Serwer OpenLDAP jeszcze trochę szwankuje (niekoniecznie z powodu
zapakowania), ale biblioteki już są OK i wszystko kożystające z LDAP
powinno się z openldap-2.0 skompilować (a biblioteki openldap-2.0
powinny działać nawet ze starym serwerem).

Pozdrowienia,
        Jacek

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/